Uttråkad...

Har inget att göra, vädret suger verkligen.. Det regnar och blåser! Känns att hösten är här.
Bara jag som längtar tillbaka till sommaren eller? Nåväl, finns inget man kan göra åt det nu anyway! Bara att stå ut.
Idag funderar jag på att kanske åka till Täby, eller stan, får se vart vinden för mig! Har ju fått mitt studiebidrag så kanske borde unna mig något extra fint!

Har även runt 600 kvar från igår! Skulle va kul att ta en shoppingrunda någon gång! En rejäl sådan, jag pratat om extrem shopping! Haha, nej nu ska jag hitta någon som vill umgås lite idag, innan jag kommer på något bättre! Är trött på att sitta hemma och göra inget alls!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0