Varför kokar potatis så segt?

Gud, vilken tid det tog... Laxen och såsen va klar på 10minuter... Potatisen tog närmare trettio minuter, helt otroligt... Tur att man inte har barn och familj som också ska ha... Jag lagade endast till mig själv och tyckte det va jättejobbigt, jag tänker inte bli någon hemmafru minsann!

Nu ska jag ligga i sängen och mysa med min lilla "kattunge" som är ett år och 4månader.. Men han kommer alltid vara min kattunge!

Min älskade Zimba, mitt allt... Han kommer alltid och gosar när man är ledsen eller sjuk, en riktig prins!

Kommentarer
Postat av: em

dela potatisen i mindre bitar, det går sjukt mkt fortare då=)

2008-10-16 @ 00:34:43
URL: http://sexandlove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0