Dålig uppdatering...

Hejsan! Har inte varit hemma mycket så har inte haft tid att skriva någon... Gillar inte att sitta vid datorn när jag är med Jocke så...

Men hursom, igår va jag i skolan även fast jag inte har lektioner *klappar mig själv på axeln*. Tyckte jag va jätteduktig och va sååå nöjd med mig själv.. Sen åkte jag hem till Jocke igen, efter det till Täby och han köpte sin telefon... Sen bar det in mot Söder där jag skulle hämta min telefon, mobbade som vi är köpte vi likadana, men men... Vi lär ju ta varandras telefoner ett ANTAL gånger... Idag är det städning på schemat och Jocke åkte hem för att hjälpa sin pappa...

Nejni, nu ska jag städa så det ser snyggt ut inför visningen på huset imorrn!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0