Kommer inte på en rubrik

Såg precis premiären av Färjan på kanal 5. Va inte så bra, eller roligt för den delen heller, blev lite besviken...
Inatt såg jag iofs en helt okej serie när jag inte kunde sova, den hette Cheaters och handlade om att fånga folk som va otrogna på film osv.

Först tänkte jag inte så mycket på det, men efter ett tag insåg jag att programledaren va oerhört sliskig, och ganska äcklig faktiskt... Kan tänka mig att han sitter och lägger in stötar på brudarna som nyss sett sina pojkvänner eller män otrogna...
Usch och fy!

Nu ska jag se gammla avsnitt av Gossip Girl eller The OC.
Finns det inte någon som har förslag på filmer föresten? Skulle behöva hitta lite nya, känns som att jag har kollat sönder mina favoritfilmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0