Kort skoldag..

Åkte hem efter lunch, är helt slut och fortfarande sjuk...
Så nu sitter jag här, med lite cola och chips!
Tänker krypa ner i sängen och mysa tills det är dags att sova! Imorrn är det distans dag men jag har massa saker att göra då, ska till mörby sen till optikern!
Kanske blir lunch med Nathalie någonstans med...
Vi får se, nu ska jag hämta min älskade tjockiskatt och gosa lite!
Zimba är ute på äventyr så får tvinga den stora nu <3

Älskade Nibbe, bästa kissen i helaste världen!!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

ojjj vilken söt kisse

2008-09-10 @ 11:13:50
Postat av: Lupum

är katter verkligen gosiga?

2008-09-10 @ 17:51:08
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0