Måndag...

Ojsan, blev visst ett litet hopp där! Har inte varit ensam på hela helgen och Jocke blir sur om jag sitter vid datorn för mycket.
I helgen har vi inte gjort något iallafall, i fredags sov jag hos Jocke och i Lördags va vi hemma hos mig.
Vi hade en liten "spelkväll" med, Robin, Robin, Sofie, Fille, Joel, Andreas och Joels flickvän... Vi spelade Buzz och Rockband... Självklart va det inte så lätt när alla andra spelat guitarr hero sen det kom ut, men klarade på medium iallafall!
HÅRDTRÄNING PÅ G!
Sen igår åkte vi till en kompis till familjen som fyllde 52 och grattade honom, sen va det bara hem och sova som gällde..
Eller jag kollade såklart på alla tre avsnitt av andra avenyn, nörd som man är!
Ska göra mig klar för skolan nu,

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0