Nej nu j*vlar!

Sista dagen jag ska va hemma nu! Imorgon är det dock distansdag, men efter det ska jag plugga järnet!
Får ju ligga i nu, studenten är trots allt inte långt borta, och sen att vi ska till Barcelona i en månad gör ju att jag inte har tid att ligga efter...

Men nu känns det lite bättre iallafall. Mår inte lika illa som igår, sitter här vid datorn, dricker lite cola... Ska snart plugga lite på företagsekonomin. Läser ju bara den kursen till den 24 Oktober så det är lite ont om tid...

Föresten, jag fyller 18 på Lördag, känns lite skumt faktiskt, känns som att det va en månad sen jag fyllde 17... Har ingen aning om vad jag önskar mig heller, men det ordnar sig, hela lördagen är ganska planerad faktiskt.. Ska in till Täby vid 13 och köpa nya kläder inför kvällen (har redan valt ut allt) sen 15.00 är det sminkning på Make-up store!

Kulkul!

Måste göra nått att äta!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0