Nyvaken...

Har precis vaknat, vaknade först vid 06 när jocke gick upp, men efter lite gnäll lyckades jag somna om. Har varit en ganska dålig natt, drömt mardrömmar, inte kunnat somna om osv, har legat och tänkt på min älskade katt, som är helt ensam där ute där han blev begravd, i kylan, långt långt ner...

Usch, ryser i hela kroppen så fort jag tänker på i förrgår... Trodde aldrig jag skulle behöva avliva min älskade katt, folk säger att det "bara va en katt" men för mig är det inte så, för mig va han en kompis, min lilla ängel som alltid fanns här, som sprang fram och tillbaka efter en, han brukade följa med mig bort till affären när jag skulle handla, sen satt han snällt och väntade. Han mötte en alltid när man kom hem och svängde in på parkeringen...
Vet inte ens vad jag ska säga, saknar honom jättemycket redan, efter två dagar... Och jag tänker på honom så fort jag ser andra katter, eller när jag kommer hem, och han inte sitter på bordet och låtsas som att han inte vet att han inte får det, eller att bara lillkatten kommer när man häller upp mat... Men speciellt när man ser ute på tomten, där jorden är nygrävd och 7 rosor ligger, han fick ha 3st med sig...

Min älskling, du va den bästa katten någonsin! Älskar dig mest!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår dig. Det verkade som en jätte fin katt! Skickar en kram

2008-09-30 @ 20:20:29
URL: http://missgiggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0