Ojsan hoppsan!

Imorse när klockan ringde så orkade jag verkligen inte, halsen gjorde ont och huvudet bultade, så jag letade upp min sista ipren, tog den, och somnade om sisådär en och en halv timme, och nu är jag pigg igen!
Eller piggare kanske man ska säga.. Så ska ta kvart över nio bussen till skolan, kommer nån timma sent, men hellre det än att jag är hemma hela dagen.

Igår hände väl inget speciellt om ni frågar mig, vi vaknade, gick upp... Åkte till stan och hämtade Jockes hundar och hans mormor. Sen åkte vi tillbaka till honom, sen till Solna för att hämta hans polare... Sen åkte vi hem till mig.. Mer än så hände inte...

Fast igår ringde dom om Zimba *damdamdaaam* och vill JÄTTEGÄRNA ha honom, jag blev så glad... Men samtidigt ledsen eftersom jag kommer sakna lilla tussen! Men eventuellt ville dom har Nibbe me (min andra katt) så då slipper dom vara ensamma... Det skulle vara nice, ska göra något att äta nu! Vet inte om jag hinner blogga mer sen!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0