Kommer inte på en rubrik...

Godmorgon, idag är det ingen skola eller eftersom vi har "distansdag", så vi ska jobba hemmifrån. Jag vaknade väl runt nio och har bara legat i sängen sen dess.. Gosat lite med min katt, känns jättetrist att jag ev ska sälja honom redan på fredag. Kommer sakna honom såå mycket.. Min lilla bebis!

Ska snart duscha osv så jag slipper stressa senare, ska åka in till stan och möta Evve runt tre och vill inte stå vid halv tre och vara halvklar. Usch!

Igår va jag i Täby som sagt med Nathalie, köpte lite nya saker från Yves Roucher (Stavning?).. Det blev en till parfym, en ansiktsmask och två sminkborstar... Samlar typ på deras parfymer.. Just nu har jag dock bara Kokos och Kiwi, men dom kommer nog snart, om inte annat köper jag dom när jag fyller år...
På fredag kommer min mamma hem med, då får jag mina nya parfymer från Grekland!

Jippiiie!

Kommentarer
Postat av: Lia

så skönt o slippa skolan idag :D

2008-09-03 @ 16:21:37
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0