Sjuk med seriemys...

Ligger här i sängen, kollar gamla avsnitt av Gossip Girl och One Tree Hill, ni vet sånadär bra avsnitt som man kan se om och om igen! Funderar på att släpa ner The O.C boxarna, saknar OC, men det va inte detsamma utan Marissa... Usch, jag är ett sånt seriefreak, utan tvekan!
Men jag vägrar se nya serier dock, i början var jag såå emot OTH, men nu är det min favorit, anyway ska lägga mig och se det nyaste avsntitet av gossip girl jag har!

Sen ska jag se Jeff Dunham's julspecial, redan sett lite av det... Trodde jag skulle dö av skratt, bjuder på ett litet smakprov här nere....

Glöm inte att tävla här föresten!



Detta är inte ens det roligaste, det är heeelt sjukt! Dör av skratt... Jeff Dunham är GRYM!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag håller så totalt med, han är så grym

2008-12-09 @ 15:07:03
Postat av: Hanna

Jag vill va med i tävlingen.

2008-12-09 @ 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0